Laten we samenwerken
Heb je een vraag of wil je weten hoe ik jou het beste kan ondersteunen? Vul dan onderstaand formulier in of stuur een mail naar mail@alois-coaching.nl. Als je het fijn vind om even te bellen vermeld dan op welke momenten ik je het beste kan bellen. Ik denk graag met je mee.
Alois – training en coaching
Willianne van Hemert
Hanenberglanden 237
7542 EX Enschede
mail@alois-coaching.nl
KVK 08171530 – BTW NL001929358B15
Klachten
Bent u klant en heeft u een klacht dan bespreek ik deze klacht graag met u. Omdat ik tijdens behandelingen telefonisch niet bereikbaar ben kunt u het beste een mailtje sturen voor het maken van een telefonische afspraak (waarin we de klacht bespreken). Indien nodig plannen we een gewone afspraak in.
Komen we er samen niet uit of bespreekt u de klacht liever niet met mij dan kunt u uw klacht neerleggen bij de klachtenfunctionaris van Quasir.
- post: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA Meppel.
- e-mail: bemiddeling@quasir.nl t.a.v. Coördinator Klachtenbemiddeling
Deze onafhankelijke klachtenfunctionaris brengt de dialoog tussen ons op gang. Komen we er samen niet uit dan kunt u formeel per brief een klacht indienen bij mij. De klachtenfunctionaris bemiddelt dan tussen beide partijen. Komen we er nog steeds niet uit? Dan kunt u naar de geschillencommissie Stichting Zorggeschil. De geschilleninstantie doet een bindende uitspraak met de mogelijkheid van een schadevergoeding. In plaatst van de geschillencommissie kunt u ook naar de rechter gaan.
Indienen van een geschil kan – nadat de klachtenregeling is doorlopen – bij: ambtelijksecretaris@Zorggeschil.nl Meer informatie staat op: www.zorggeschil.nl